Verzendbeleid

1. Verzendkosten & Levertijden

Wij verzenden binnen Nederland en België met betrouwbare bezorgdiensten zoals PostNL, DHL, DPD

2. Orderverwerking

  • Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is geplaatst.
  • Zodra je pakket verzonden is, ontvang je een track & trace-code om je bestelling te volgen.
  • Bestellingen worden iedere dag na 20:00 uur verwerkt. In het weekend en op feestdagen kan de levering iets langer duren.

3. Vertraagde levering

Wij doen ons best om bestellingen op tijd te leveren, maar in uitzonderlijke gevallen kan een vertraging ontstaan door:
🚛 Drukte bij de bezorgdienst.
🌍 Internationale verzendingen en douanecontroles.
📅 Feestdagen en onvoorziene omstandigheden.

Heb je je bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op via info@blissh.nl en we helpen je graag verder.

4. Verkeerd adres opgegeven?

Controleer altijd je adresgegevens voordat je bestelt. Mocht je per ongeluk een fout hebben gemaakt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als het pakket al verzonden is, kunnen wij het adres niet meer wijzigen.

5. Pakket niet ontvangen?

Is je bestelling langer dan verwacht onderweg of staat je pakket als 'bezorgd' maar heb je niets ontvangen? Controleer eerst:

  • Je track & trace-link.
  • Of een huisgenoot of buurman het pakket heeft aangenomen.
  • Je brievenbus voor een ‘niet-thuis’-bericht van de bezorgdienst.

Nog steeds niets ontvangen? Neem contact met ons op via info@blissh.nl, en we zoeken het direct voor je uit!

6. Verzenden jullie internationaal?

Op dit moment verzenden wij naar Nederland en België. Wil je een bestelling plaatsen buiten deze regio? Stuur ons een bericht, en we kijken wat mogelijk is!

7. Retourneren?

Wil je een artikel retourneren? Bekijk dan ons Retourbeleid voor alle details over het retourneren van je bestelling.


Heb je vragen over je verzending? Neem gerust contact op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@blissh.nl.

Blissh – Jouw beauty, onze zorg. ✨